Keresés...

Az egyetem fiatal gazdasági elemzője


Az Alapblog Újonca címet nyerte el elemző cikkeivel Kele János, a Debreceni Egyetem nemzetközi gazdaság és gazdálkodás szakos hallgatója.


Akár már a jövő hónaptól találkozhatunk a Debreceni Egyetem másodéves (MSc) hallgatójának, Kele Jánosnak írásaival az alapblog.hu oldalon, ahol a fiatal szakember érdekes gazdasági tendenciákról ír majd közérthetően.

A Concorde Alapkezelő Zrt. tulajdonában álló portál pályázati úton keresett friss szerzőket a nyáron, melyre két írásával Kele János is jelentkezett. – Két korábbi munkámat frissítettem fel a pályázatra, az egyikben az ukrajnai válság idején vizsgáltam, hogy a gazdasági és politikai szabadság mennyiben szükséges előfeltételei egymásnak, a másik írás pedig a defláció negatív hatásaival foglalkozott. Akik nem ismerik behatóan a gazdasági folyamatokat, hajlamosak azt hinni, hogy ha az árak huzamosabb ideig csökkenést mutatnak, az jót jelent. Ezt a tévhitet cáfoltam meg – vázolta a pályázatban is szereplő két kutatási témáját Kele János, aki második helyezést ért el, így a jövőben az alapblog.hu szerzői között találkozhatunk majd vele.

A fiatal közgazdászt jelenleg a görög pénzügyi válság foglalkoztatja. Célja, hogy közérthetően mutasson be országspecifikus gazdasági tendenciákra vonatkozó elemzéseket.



 
Elejére!